zondag 3 juli 2011

Korte reviews.

Ik heb enkele korte reviews voor jullie die ik laatst heb opgemaakt. Ik vertel gelijk wat ik er van vond en of ik het opnieuw zou kopen.
Als eerste mijn mini tester van de Mango body butter van de Body Shop. Wat een heer-lijke geur, als ik nu in het potje ruik, mm zo lekkere mango-geur. Dit was natuurlijk een tester maar ik zou zeker binnenkort bij de Body Shop een grotere halen. Dit was overigens mijn eerste bodybutter, omdat ik bodylotions eigenlijk altijd fijner vond. Maar deze heerlijke mango heeft me overgehaalt. Een absolute aanrader.
De Catrice Lashes to Kill mascara. *Zucht* Ik weet echt niet wat ik moet vinden van deze mascara, ik vind persoonlijk dat je geen enkele intensiteit in je wimpers krijgt dus zo 'killing' is de mascara niet. Ik zou hem niet opnieuw kopen, het heeft mij athans niet overtuigd. Ik heb echt veel betere mascara's van Catrice gehad.
Jammer!

Dit waren de 2 korte reviews voor vandaag, ik ga zeker binnekort die Body Butter van de Body Shop halen, maar het mag eerst wel even afkoelen. Om nu met 36 graden te gaan winkelen is niet echt een must.

Geniet er nog maar wel van, als je thuis zit. Wie weet is het vanavond al over, al merk ik er hier nog helemaal niks van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat vind jij van dit artikel, of van mijn blog ? Laat nu een reactie achter !