zondag 3 juli 2011

Tag : wat zit erin ?

Ik zag deze tag bij Teske en ik vond hem zo leuk dat ik hem gewoon ook moest doen! Enjoy..
Wat zit er nu in…
Tumblr_lna7nh2jsu1qaobbko1_500_large


Je broekzakken:
Mijn mobiel ! En een beetje kleingeld.
Je jaszakken:
Me ipod (Note to myself: Haal hem eruit!) & kleingeld.
Je tas die je het laatst hebt gebruikt:
Pff, natuurkunde boek, wiskunde boek, portomonnee, borstel, flesje water, mobiel etc. etc. Echt teveel troep om op te noemen!
Je mond:
Me tong, tanden, kiezen, speeksel..
De koektrommel:
Bastogne ♥& verkade bescuitjes.
De snoeptrommel:
Autodrop.. denk ik..
De koelkast:
Veel te veel! Taart, kaas, ham, vlees, majonaise, melk, spa & fruit, water.. en nog veeeeeeeel meer.
Cd speler:
Ik heb geen cd speler, maar op me ipod-radio-ding-speler-gevalletje-toestantje staat het nummer Dj got us falling in love again.
Dvd speler:
Prince & me 3
Wat ligt er nu op…
Het bureau:
Mijn printer, mijn ipoddock, mijn speakers, mijn lamp, mijn leerboeken/kladblokken, zonnenbrillen, lucky paper stars, pennen, etui, agenda, oordopjes en nog wat stuff.
De salontafel:
Afstandbediening en tijdschriften.
De vensterbank:
Pennendoosje, lijm, puntenslijper, Lucky paper stars, lampje, plakband, nietmachine, nog een etui, schoolboeken, fotolijstjes, kristallen, kaarsen, kam, spons, bloemen, plantjes, fohn, telefoon & bakjes.
Het bed:
Ikke! En mijn laptop.. En natuurlijk kussen en een deken.
Het nachtkastje:
Een bloem, knuffeltje, wekker & een glas water.
Het aanrecht:
Nespresso apparaat, nespresso cups, waterkoker.
De wastafel:
Tandenborstels, haarlak, gel, haarmouse, deo, tandpasta, stokertjes en nog wat spul.
De grond:
Schoenen, sloffen en 3 tassen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat vind jij van dit artikel, of van mijn blog ? Laat nu een reactie achter !