zondag 3 juli 2011

Happy !

Ik zag dit vragenlijstje op Madam Lotte, en ik werd er gewoon helemaal blij van. Het is fijn om even te denken aan alle leuke momenten. Je kan hem natuurlijk overnemen of hem hier in de comments ook invullen..

Van welke mensen om je heen word je blij? Ik word blij van mijn lieve vriendinnen, op de momenten dat we bij elkaar zijn voel ik me gewoon super vrolijk. Natuurlijk word ik ook blij van mijn lieve familie, en dan met name mijn ouders en mijn zusje {soms dan he ! als we geen ruzie hebben !}

Van welke make-up producten word jij blij?
Nagellak! Elke keer me nageltjes weer in een ander kleurtje lakken! Meestal vind ik het jammer dat ik klaar ben, ik vind het gewoon zo leuk.. Ook word ik blij van producten die goedkoop zijn en goed werken, en van producten die er mooi uitzien.

Van welke film(s) word je blij?
pff, ik houd gewoon van films kijken, maar ofdat ik er nauw echt blij van word. Laatst keek ik een horrorfilm op een feest, en daar werd ik erg blij van omdat het super gezellig was. Het ligt dus meer aan het moment, dan de film denk ik.

Van welke muziek word jij blij?
Lekker vrolijke nummer zoals, 'Gives you hell', 'Plage' en 'I'd be yours'. Ook word ik erg blij van muziek die me doet denken aan een leuk moment, bijvoorbeeld vakantie of een concert. Ik houd daarom ook erg van live muziek.

Van welke internet site word je blij?
Mijn eigen site natuurlijk. Ook word ik erg blij van Bloglovin', want daar kan ik al mijn favoriete blogs vinden.

Van welk eten word je blij?
Friet.. Haha, dat vind ik erg lekker.  & Pizza. Maar natuurlijk word ik nog blijer van lekker met mijn familie uit eten gaan..

Van welke momenten word je blij?
Zoals ik al eerder zei word ik blij als ik samen met mijn vriendinnen of familie ben.. ♥ Ook word ik blij van een leuke vakantie en mooie plekken.

Met welke eigenschap van jezelf ben je blij?
Dat ik erg sociaal ben, want ik heb geweldige vriendinnen!

Van welke hobby word je blij?
Van al mijn hobby's eigenlijk, tja waarom zou het anders mijn hobby zijn. dansen, shoppen en natuurlijk bloggen.


Liefs, Maxime

Van welke mensen om je heen word je blij?Van welke make-up producten word jij blij?
Van welke film(s) word je blij?

Van welke muziek word jij blij?
Van welke internet site word je blij?
Van welk eten word je blij?

Van welke momenten word je blij?
Met welke eigenschap van jezelf ben je blij?
Van welke hobby word je blij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat vind jij van dit artikel, of van mijn blog ? Laat nu een reactie achter !