maandag 27 juni 2011

Britt een eigen single.

Waarschijnlijk ken je de zomerhit van 2011 al : Loca people  van Sak noel. Maar er is nu ook een nederlandse versie. En de meeste van jullie kennen de zangeres waarschijnlijk al : Britt Dekkers. Ook wel het domme blondje van Echte meisjes in de Jungle genoemd ( maar wel de winnares).

Het nummer 'F*cking vet!!!' is een Nederlandstalige parodie op de megahit ' Loca People (What the f*ck) van Sak Noel en bestaat volledig uit bekende uitspraken van de blondine uit het RTL-programma, dat wekelijks door meer dan 1 miljoen mensen werd bekeken.


Britt : "Ik dacht eerst toen ik gebeld werd door de platenmaatschappij: 'Wat is dit nou?' Ik kan helemaal niet zingen en dan mag ik een plaat opnemen, hoe cool is dat! Ik dacht doen, want zo'n kans krijg je nooit meer. Maar ik dacht wel 'Hoe moet dat nou?' Maar toen ik hoorde wat voor liedje het was, meer met praten, dacht ik dat kan ik wel."

Van de single, die vanaf 24 juni beschikbaar is als download bij iTunes en de andere bekende downloadportals, wordt vrijdag ook een videoclip geschoten in Amsterdam.

Wat vinden jullie van de Parody van Britt ?

1 opmerking:

Wat vind jij van dit artikel, of van mijn blog ? Laat nu een reactie achter !