zondag 3 juli 2011

Essence, Cracking nagellak

Zoals in mijn shoplog al wel te zien was heb ik de cracking nagellak van Essence gekocht. Gister heb ik de nagellak gelijk op gedaan en ik vond het zeker wel de moeite om hem met jullie te delen! Benieuwd naar het eindresultaat en wat ik ervan vind? Klik dan op lees meer.



Ik ontdekte deze week pas dat Essence cracking nagellak heeft en heb het gelijk meegenomen! Voor de ondergrond heb ik de zilveren kleur genomen en voor de top coat een zwarte. Allebei de nagellakjes waren nog geen twee euro dus was het proberen ook zeker waard!
Als eerst heb ik de zilveren nagellak aangebracht, hier heb ik twee laagjes van gebruikt. Op de verpakking stond dat je het vier minuten moest laten drogen maar ik heb het voor de zekerheid tien minuten aangehouden. Daarna bracht ik de zwarte top coat aan en binnen dertig seconden hoorde het te ‘scheuren’. Dit was dan ook zo en het gaf echt een heel mooi resultaat!

(zoals jullie zien heb ik niet geheel netjes gewerkt met het lakken)


Ik heb de nagellak nu zo’n twee dagen op en er is zijn nog geen stukjes af en ook geen een beschadiging dus als je ze tegen komt zou ik ze zeker meenemen!
Wat vind jij van de 'crack' nagellak?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat vind jij van dit artikel, of van mijn blog ? Laat nu een reactie achter !