zondag 26 juni 2011

5x bloemetjes.

Deze keer ga ik jullie een collage laten zien van allemaal bloemenprints, bloemenprints zijn weer helemaal hot dit jaar. Niet alleen kleren worden gedragen met bloemenprints maar er zijn ook veel schoenen met bloemenprints.


bron afbeelding : Girlsmakefashion. Bron tekst: Girls make Beauty.

1. Sacha €39,95
2. Schuurman schoenen €29,95
3. Vero Moda €26,95
4. Vero Moda €19,95
5. Vero Moda €14,95
6. Sacha €49,95
7. Sacha €59,95

De schoenen van de schuurman schoenen heb ik zelf ook en ik vind bloemenprints ook helemaal leuk. Ook zie ik steeds vaker mensen lopen met bloemenprints en ik vind dat erg wel erg lenters uitzien. Dus mijn mening over bloemenprints? Ik vind het heel erg leuk, en je kan het ook met veel combineren. Echt een musthave voor deze zomer dus.

Wat is jullie mening over bloemenprints?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat vind jij van dit artikel, of van mijn blog ? Laat nu een reactie achter !