zondag 26 juni 2011

H&M zomeroutfits.

De zomer staat alweer bijna voor de deur en dat betekend zomervakantie! De meeste mensen gaan in de zomervakantie ook lekker zonnen en dat doe je natuurlijk op het strand. H&M heeft een aantal hele leuke zomer-outfits in haar collectie. De foto's vind ik erg leuk, en ze zijn ook erg zomers.








Bron: H&M

Zoals je ziet zijn een aantal artikelen al uitverkocht. Dus als je heel graag een van deze artikelen wilt hebben zul je er snel bij moeten zijn! Ik vind deze outfits erg leuk, vooral de shortjes en de topjes vind ik erg leuk. Maar als ik naar deze foto's kijk, krijg ik vooral erg veel zin in de zomer!

Wat vinden jullie van deze outfits?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat vind jij van dit artikel, of van mijn blog ? Laat nu een reactie achter !