maandag 27 juni 2011

Tweet tweet.

Twitter, eerder vond ik het maar raar. Maar toen ik er eenmaal mee begon, was het echt verslavend !
Je kan beroemdheden volgen, hierdoor kom je ook een stukje in het leven van die persoon. Sommige mensen hebben erg grappige tweets. Daarom heb ik voor jullie de leukste tweets van Nederlandse beroemdheden!



Valerio (@Phalerieau)
Begrijp ik nou eigenlijk goed dat ik de afgelopen week voor niks al die komkommers heb staan wassen & schillen? 


Als wij vroeger stopte met verstoppertje spelen zongen we altijd; kom, kom kommertje, kom maar uit je holletje...


Carice van Houten(@caricevhouten)

Pinkpop. Ik was er in 1992. In een gebatikte rok, maar met fluwelen ballerina's en lintjes in m'n haar. Een kinderen voor kinderen-hippie.

Ik wilde gaan klagen over mensen die niet stoppen voor zebrapaden maar ik heb geen inspiratie om t leuk op te schrijven. Ben gewoon boos.

Halina Reijn (@halinareijn)
Ikzelf had twee fantasie vrienden Henk en River. Het waren ridders allebei


Saar Koningsberger (@SaarKoningsberg)
Bootcamp voor het eerst vanavond.. Volgens mij hangen mn longen na 5 minuten op mn knieen..






Zelf vind ik de tweets van Valerio erg leuk om te lezen! Twitteren jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat vind jij van dit artikel, of van mijn blog ? Laat nu een reactie achter !