zondag 3 juli 2011

Verslaving.

Verslavingen. Goede of slechte, iedereen heeft ze. Roken, bepaalde serie's of winkelen. Soms willen we er gewoon vanaf. Omdat het slecht is, duur is of je sociale leven eronder lijd. We kunnen niet zonder al zouden we zo graag willen.
Het is knapperig, het is zout, het is ribbelig, het is krakend, het is gefrituurd, het is verrukkelijk en o-zo slecht voor je. Chips. Nee, geen Cheese Onion, Naturel, Bolongnese, ham-kaas, kaas, ham, of BBQ. Gadverdamme nee. Er is maar 1 soort die ik zeker bijna elke dag eet. Paprika. Alleen die met die ribbeltjes erin want die zijn extra krokant, vol van smaak en.. stop halt ho nee! Mijn hand gaat weer richting de zak maar ik moet sterk blijven. Ik had me voorgenomen een hele dag geen chips te eten en het ging zo goed. Die geur! Ik kijk op de zak. 1500 calorieën!? Ik smijt de zak naar de andere kant van de bank. Mijn benen beginnen te beven, mijn vingers roffelen op de bank en ik begin te kauwen op mijn haar. Ik spring op en grijp de zak. 1, 2, 13, 38 44.. ze gaan allemaal mijn mond in. Plots stop ik. Waar ben ik in godsnaam mee bezig? Ik bind een elastiekje om de zak en stop het in de la. Weer een mislukte poging, op naar de volgende.

Wat zijn jou verslavingen?
 
kusjes, Maxime

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat vind jij van dit artikel, of van mijn blog ? Laat nu een reactie achter !