maandag 4 juli 2011

Mijn week.

Nou, mijn één na laatste lesdag zit erop. Pff, deze dag was ook niet echt nodig. We hadden de eerste 3 uur vrij omdat aardrijkskunde, geschiedenis & engels uitvielen. Dat was wel lekker. Maar we moesten tot 3, en we hebben bijna niks gedaan. Ik ben wel blij dat morgen de laatste lesdag is (: Wat we gaan doen ? Geen idee. Alleen weet ik dat de helft van de klas met biologie couscous gaat maken, en dat de andere helft een tussenuur heeft. Nou, ik heb een tussenuur (: Morgen word een lange dag, we hebben school tot 3.


Wat ga ik deze week allemaal nog doen ?Ik heb echt geen idee. Ik zal alles wel een beetje op een rijtje zetten, handig voor de mensen die het interesseert en voor mezelf.
Dinsdag : School tot 3. Daarna heb ik van 5 tot 7 uur training, alleen ik denk dat ik niet kan. Omdat we morgen { waarschijnlijk } een party hebben bij Milan’s huis. Nouja, een party kun je het niet noemen. Milan & Yori gaan uit onze klas, dus meer een afscheidsfeetsje. We gaan pizza eten, ik ben dol op Pizza maaruhh morgen even niet. Ik heb vrijdag pizza gegeten, zaterdag ook, zondag ook en vandaag eet ik stampotrauwe andijvie ofzoiets. Dus 3 dagen achterelkaar pizza. -.-
Woensdag : Dan hebben we sportdag tot 2 uur ofzo ? Ik hoop het wel, dan zijn we een beetje optijd thuis.
Donderdag : Yesss, ik heb zomervakantie (: We zijn de hele donderdag en vrijdag vrij. Volgende week moet ik boeken inleveren en al dat soort dingetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat vind jij van dit artikel, of van mijn blog ? Laat nu een reactie achter !