woensdag 29 juni 2011

Slank en gespierd door zelfbruiner.

'Heb je niet zoveel tijd om een lekker bruin kleurtje te krijgen ? of word je niet zo snel bruin ? Dan bestaat er zelfbruiner. Maar wist je dat je er ook gespierd van kan worden ?' Dat las ik laatst op een website, ik dacht, haha handig ! Maar toen ik de beschrijving helemaal las, dacht ik : 'ooh, het is gewoon gezichtsbedrog.'


Wil je gespierder worden ? Of beter gezegd lijken ? Je smeert het miraculeuze goedje op de plekken waar naar normaal 'schaduw' is door je spieren. En op de plekken die je weg wilt laten vallen, zoals de zijkant van je bovenbenen. Het is even een gedoe, maar als je je gezicht kunt shapen met bronzer, waarom zou je dat dan niet met je lichaam kunnen doen?
Bekijk hieronder het filmpje met de instructies.

Grappig of nuttig ? Zou jij het proberen ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat vind jij van dit artikel, of van mijn blog ? Laat nu een reactie achter !