zondag 26 juni 2011

Als ik zeg ... Dan zeg jij.

Deze tag heb ik al op heel veel blogs gezien. Maar ik vind hem zelf ook erg leuk om te doen en zo komen jullie ook eens achter wat persoonlijke dingen van mij. En omdat ik op de blog van roos zag staan dat iedereen deze tag mocht overnemen heb ik dat dus ook snel gedaan.

Als ik zeg warm, zeg jij:

Vakantie en zon.

Als ik lekker zeg, zeg jij:

Cupcakes en ijs, daarom heb ik dit plaatje uitgekozen. Want deze cupcakes vind ik wel een beetje op een ijsje lijken.


Als ik schattig zeg, zeg jij:

Zac Efron toen hij nog klein was en op deze foto vind ik hem wel heel erg schattig.

Als ik leuk zeg, zeg jij:

Goede Tijden, Slecht Tijden. Ik kijk het elke avond en vind het een harstikke leuk soap.

Als ik favoriet zeg, zeg jij:

Dubai ofcourse. Ik ben er nu 1x heen geweest en je kunt er echt van alles zien.
Van hoogste gebouw van de wereld, tot grootste waterpark van de wereld, tot
duurste hotel van de wereld. Echt heeel veel te beleven ! (ll)
Als ik jurk zeg, zeg jij:


Als ik rood zeg, zeg jij:

Aardbeien, mmm... En bij rood denk ik natuurlijk ook aan rozen.

Als ik mobiel zeg, zeg jij:


Als ik honger zeg, zeg jij:

Ik ben gek op fruit en kan zo een bakje fruit leeg eten als ik er zin in heb.

Als ik saai zeg, zeg jij:

Als ik bloggen zeg, zeg jij:



Ik denk dat deze tag wel duidelijk is zo he. Natuurlijk mag ook iedereen deze tag overnemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat vind jij van dit artikel, of van mijn blog ? Laat nu een reactie achter !